Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Grafische vormgeving

Hee!

voor het vak grafische vormgeving op school moest ik een voorkant voor een cd hoesje maken of een film poster. ik vroeg of ik ook een reclame boekje mocht maken voor tassen, dat mocht. let op! als ik tassen ga verkopen zijn dit niet de prijzen die ik ga vragen. veel kijk plezier! en mocht je je afvragen; mijn tweede namen zijn ida weia. dus dan krijg ronja ida weia :)
dit was het klad:











dit is wat het is geworden:











wat vonden jullie ervan?

X Ronja


3 opmerkingen:

  1. wow! thank you! i follow you! great weekend for you to!

    loves, ronja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Hij ziet er echt supermooi uit, Ronja ik blijf het zeggen: je bent echt supercreatief :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...