Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Foto verslag luik.

Heee,

Zondag ochtend zijn Ronja en ik naar de Luikse markt in guess what? LUIK geweest, hehe.
We hebben daar niks gekocht maar wel heel wat foto's gemaakt! Enjoy:

Om 7 uur s'ochtends stond Ronja al voor de deur. Nog in pyama omdat ik had gezegt dat ze dan nog bij mij in bed kon kruipen, haha. Ik had haar ook gezegd dat ze mij wakker moest maken door met een kussen op mijn hoofd te slaan dus dat deed ze. Mijn reactie daarop: pakt het kussen gaat erop liggen en slaapt door, hahaha. Een kwartiertje later waren we alweer klaar waker! En toen gingen we de glossy box nog eens bekijken. En wie kwam er toen aangewandeld? Siepie mijn kat. Ronja begon alle glossy box producten op haar te leggen en lachte:'DE GLOSSY BOX PRODUCTEN WORDEN OP DIEREN GETEST'
Hahahaha :)





EN TOEN GINGEN WIJ NAAR  LUIK:



Onderweg naar Luik gingen we naar mensen in auto's zwaaien. 7 van de 10 hebben terug gezwaaid :D



dit was een citroën maar op het nummer bord stond bmw, lol :')





Het was echt heel erg mistig!



De markt zelf:





Die 'bomber jacks' voor 3 euro Ronja en ik waren er VERLIEFD op! *uche uche*











Ze hebben daar echt duizende biker boots! Ik ga heel misschien die middel hoge zwarte met studs kopen!



nom nom nom Luikse wafels <3






Mijn vader bracht Ronja thuis en ik ging nog even mee naar binnen ( edit: BUITEN) om de kuikentjes en de lieve kat van haar zus te bekijken :)

Dit was het alweer!

X Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...